Conversie optimalisatie
Conversie optimalisatie zorgt er voor dat er daadwerkelijk meer bezoekers omgezet worden naar klanten. Als het aantal klanten per honderd bezoekers stijgt, verhoogt dit automatisch je omzet.
Een hogere conversie zorgt voor hogere Return of Investment (ROI) uit alle verkeersbronnen die je gebruikt voor het werven van bezoekers.
Als je al daadwerkelijk bezoekers krijgt maar nog te weinig klanten die je product of diensten afnemen, kan conversie optimalisatie de oplossing zijn voor jou. Vaak wordt dit niet goed uitgevoerd door website/webshop eigenaren. Voor conversie optimalisatie kan er gebruik gemaakt worden van A/B testen. Hierbij worden twee verschillende websites getoond aan verschillende bezoekers. Uiteindelijk kun je uit deze test concluderen welke website betere resultaten oplevert.
Technieken
A/B testen
Betere ROI
Optimization Hierarchy van Eisenberg
Om je website te kunnen optimaliseren wordt er gebruik gemaakt van optimization hierarchy van Eisenberg. Bij dit model zijn er vijf punten beschreven die kunnen worden toegepast om je conversie te verhogen.
Beinvloedingswapens van Cialdini
Cialdini heeft 6 beïnvloedingswapens vastgesteld waar men gevoelig voor is. Dit zijn gedragspatronen die de consument helpt een snellere beslissing te nemen.
Wij helpen je de bezoekers te laten doen wat jij wilt op jouw website. Ons team is klaar om je te helpen met het optimaliseren van de website en het verhogen van de conversie.
Vertel ons over je project.
Laat ons je helpen met het groeien van je online vindbaarheid!
Totaal Online Marketing. Je bedrijf waar je je online activiteiten kunt uitbesteden tegen een relatief laag bedrag. Ben je klaar om te beginnen?
Meningen van klanten
Bekijk alle meningen"We hebben gekeken naar een heleboel SEO oplossingen, maar deze jongens waren altijd de duidelijke favoriet. Ze hebben de juiste strategie en ze zijn geweldig om mee samen te werken."