Zoekmachine adverteren (SEA)
Door zoekmachine adverteren in Google sta je boven de organische resultaten (SEO). Bij Google adverteren (SEA) betaal je alleen als een bezoeker op je advertentie klikt om naar je website te gaan.
Google is de meest gebruikte zoekmachine in Nederland. Hierdoor heb je als adverteerder een groot bereik. Het grote voordeel van zoekmachine adverteren (SEA) tegenover zoekmachine optimalisatie (SEO)is dat je gelijk resultaat ziet. Het nadeel is dat je betaalt per klik, waardoor de kosten uiteindelijk hoger zijn. Daarom is SEA gericht op de korte termijn en SEO op de lange termijn.
Bij het adverteren binnen Google is het belangrijk dat je de juiste zoekwoorden pakt. Dit zijn voornamelijk de long tail zoekwoorden. Dit zijn zoekwoorden waarbij de bezoeker van plan is om een bepaalde handeling te doen. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan "Zonnepanelen kopen in Amsterdam". Hierbij weet je dat de bezoeker daadwerkelijk wil kopen. Als je je richt op een breed zoekwoord, bijvoorbeeld "zonnepanelen", weet je niet precies wat de bezoeker van plan is.
De kosten per click zijn verschillend per zoekwoord. Hoe hoger de concurrentie is, hoe meer u betaald. In overleg met ons gaan wij op zoek naar de zoekwoorden die relevant voor u zijn, waarbij de kosten in verhouding laag zijn. Tijdens de campagne analyseren wij resultaten en indien nodig, passen wij dit aan.
Vertel ons over je project.
Laat ons je helpen met het groeien van jouw online vindbaarheid!
Totaal Online Marketing. Je bedrijf waar je jouw online activiteiten kunt uitbesteden tegen een relatief laag bedrag. Ben je klaar om te beginnen?
Meningen van klanten
Bekijk alle meningen"We hebben gekeken naar een heleboel SEO oplossingen, maar deze jongens waren altijd de duidelijke favoriet. Ze hebben de juiste strategie en ze zijn geweldig om mee samen te werken."