Voor ondernemers is het van essentieel belang om 24/7 bereikbaar te zijn. Als je voor klanten een betrouwbaar klankbord bent, kan je het consumentenvertrouwen winnen. Toch is niet iedere ondernemer in staat om continu in contact te staan met klanten. Zeker bij grote concerns kan dit een lastig parket zijn. Telador vindt dat dit ook anders moet kunnen. Zij hebben een moderne centrale opgericht, zodat iedere ondernemer in staat is om vanaf elk apparaat met klanten in contact te staan. Of je nu onderweg bent of op kantoor zit, contact leggen is nog nooit zo eenvoudig geweest. Maar hoe werkt dit precies en wat zijn de voordelen? Dat lees je in dit artikel.
Mobiele app
Dankzij het modernste hosted VoIP platform is het voor ondernemers mogelijk om de telefooncentrale vanaf ieder apparaat eenvoudig te bedienen. Bij sommige bedrijven is het soms best lastig om de controle over telefonie uit handen te geven. Soms is er sprake van slechts één telefooncentrale, waardoor het contact met de klant niet altijd even snel mogelijk is. Door middel van de mobiele app van Telador is dit probleem verleden tijd.
Via deze bijzonder eenvoudige app is het mogelijk om de gehele telefooncentrale te bedienen. Hierdoor kunnen telefoontjes eenvoudig naar een mobiel telefoonnummer worden doorgeschakeld, maar is het ook mogelijk om deze op de (zakelijke) vaste lijn te houden. Precies wat jou op dat moment uitkomt dus. Hierdoor heeft iedereen controle over de zakelijke telefonie. Bovendien hoef je je geen zorgen te maken over eventuele extra kosten, want alle gesprekskosten lopen via de telefooncentrale.
Voordelen van een hosted VoIP platform
Maar waarom zou je kiezen voor een hosted VoIP platform? Van welke voordelen kun je genieten? Wij zetten ze voor jou op een rijtje:
- De telefooncentrale van Telador is uniek in zijn soort. Deze behoort tot één van de modernste platforms die ons land rijk is. Het grootste voordeel van het platform is dat deze zeer eenvoudig te bedienen is. De telefooncentrale aansluiten is binnen een handomdraai gebeurd. Voor de ondernemer is het enkel een kwestie van ‘klikken en slepen’ om alle gewenste functies in te schakelen.
- Zijn er soms complexe belroutes nodig om iedere klant van voldoende informatie te voorzien en zo bereikbaar te blijven? Ook dat is geen enkel probleem. De telefooncentrale kan precies zo opgebouwd worden als jij zelf wilt. De ondernemer kan alles zelf instellen en belroutes naar wens aanpassen.
- Naast de standaard functionaliteiten die je ook bij andere telefooncentrales treft, is het bij dit platform ook mogelijk om andere gangbare functies in te schakelen. Denk bijvoorbeeld aan het gebruik van wachtmuziek, wachtrijen die de klant informeren hoe lang hij of zij aan de lijn moet wachten, gespreksopnamen, enzovoorts.
- Wie geïnteresseerd is in de functionaliteit van dit platform, kan deze geheel vrijblijvend 30 dagen uitproberen. Zo weet je precies of het platform bij jou past en of dit daadwerkelijk de communicatieve vaardigheden van het bedrijf stimuleert. Zo hoef je pas abonnementskosten te betalen als je echt 100% tevreden bent.
Meest recente berichten
- Wat is narrowcasting en hoe zet je het effectief in? september 21, 2024
- Tijdregistratie: Wat is het belang en welke tools zijn er? september 14, 2024
- Dienstverlening bij immigratie en vestiging juli 30, 2024