Wist je dat het maken van offertes en het organiseren van events voor jouw onderneming veel makkelijker kan dan de manier waarop je het nu doet? Offertes maken en events organiseren met Magic is de oplossing voor het verbeteren en versnellen van alle processen binnen jouw organisatie. Want het is voor veel ondernemers in de horecasector nog steeds lastig om het overzicht te behouden. Met Magic kies je voor een systeem waarmee je alles makkelijker en efficiënter laat verlopen, maar waardoor je ook het beste uit je bedrijf en eigen carrière kunt halen. En een Magic demo aanvragen is dé manier om op je gemak kennis te maken met dit innovatieve systeem.
Alles over de werking van Magic
Je wilt natuurlijk weten wat Magic precies is en wat je er allemaal mee kunt doen. Kort gezegd is Magic dé IT-oplossing voor de horeca. Hiermee kun je al jouw evenementen organiseren, offertes maken, klanten en leveranciers beheren, betalen, draaiboeken maken en meer. Dit betekent dat het een stuk makkelijker wordt om een bruiloft, verjaardag, vergadering, babyshower of ander event te organiseren. Doordat je alles terugvindt in één systeem bespaar je veel tijd en ervaar je enorm veel gemak. Dit is wat je moet weten over Magic:
- Dit slimme systeem maakt jouw werk een stuk makkelijker en overzichtelijker;
- Klanten kunnen met Magic zelf offertes maken op de website;
- Met Magic beheer je klantencontacten, leveranciers en regel je alles wat je nodig hebt voor een event;
- Factureren en betalen is eenvoudig en snel geregeld binnen Magic;
- Veel minder administratieve werkzaamheden; veel meer tijd om te besteden aan andere zaken.
Hoe werkt offertes maken en events organiseren met Magic?
Offertes maken en events organiseren met Magic is erg eenvoudig. Door Magic te integreren op je website wordt het voor klanten mogelijk zelf een gedetailleerde offerte te maken. Dit bespaart jou een hoop tijd, maar daarnaast is het voor klanten prettig om helemaal zelf aan de slag te gaan met de offerte. Zo kunnen zij aangeven hoeveel gasten er komen, welke zaal zij graag willen afhuren en voor hoelang, welke dieetwensen er zijn en meer. Op basis van deze offertes kun jij afspraken maken en het event inplannen.
Events organiseren werkt eveneens erg gemakkelijk met Magic. Je kunt een digitaal draaiboek maken, keuken- en partysheets voor het personeel en je maakt gemakkelijk afspraken met leveranciers. Op deze manier wordt alles snel en efficiënt geregeld: dat is prettig voor de klant, maar ook voor jezelf. Een Magic demo aanvragen is heel goed mogelijk: je krijgt zo een duidelijk beeld van hoe dit werkt en wat je allemaal met Magic kunt doen.
Het administratieve gemak van Magic
Behalve offertes maken en events organiseren met Magic is het ook mogelijk om het financiële gedeelte te regelen. Het factureren gaat automatisch met Magic en dit geldt ook voor het versturen van betaalherinneringen. Je hebt zelf nauwelijks omkijken naar de administratie, want een groot gedeelte gaat automatisch. Zo worden facturen direct doorgestuurd naar de administratie, de btw wordt automatisch berekend en je hebt een real-time overzicht van alle betalingen, openstaande en verlopen facturen. Met Magic heb je ook een duidelijk overzicht in de statistieken van je onderneming. Je ziet onder andere de dag- en maandcijfers, maar ook de verwachte omzet, winst en rapportages zijn in te kijken. Vervolgens kun je ook alles analyseren.
Offertes maken en events organiseren met Magic: de voordelen
Nu je weet wat Magic precies is en hoe je hiervan kunt profiteren, is het ook goed om te weten met welke voordelen je precies te maken krijgt. Offertes maken en events organiseren met Magic is makkelijker dan ooit en steeds meer ondernemers in de horecasector gaan hier de vruchten van plukken. Met als gevolg dat het voor klanten makkelijker wordt om hier een offerte aan te vragen en dus sneller geld te verdienen. Jouw onderneming kan niet achterblijven en kan ook optimaal gaan profiteren. Wat zijn de grootste voordelen van Magic?
- Magic is volledig online en dat betekent dat je altijd en overal aan je bedrijf kunt werken;
- Met dit systeem kies je voor een snelle en persoonlijke aanpak: omdat de offerte sneller is besproken heb je tijd over voor echt persoonlijk contact met de klant;
- Je hebt één bron van informatie en één beheeromgeving, zodat je altijd een duidelijk overzicht hebt;
- Alles gaat automatisch en dus heb je nergens meer omkijken naar: je hebt een tijdsbesparing van 80% wanneer je aan de slag gaat met Magic.
- Deze software is white-label en integreert zich in jouw systeem en branding. Alle instellingen, afbeeldingen en kleuren van Magic worden aangepast op jouw design en locatie.
Verwelkom nog meer klanten dankzij de slimme software
Wanneer je kiest voor offertes maken en events organiseren met Magic bespaar je dus in de eerste plaats tijd. Maar wist je dat het ook een slimme zet is op het gebied van je financiën? Onder andere dankzij de online offerteplanner ligt de drempel voor klanten nog lager om op jouw website aan de slag te gaan. En omdat ze de offerte zeer gedetailleerd kunnen invullen, weten ze precies waar ze aan toe zijn. De invoering van Magic leidt tot 65% meer aanvragen van offertes en dat betekent ook dat een gedeelte hiervan zal kiezen om het event op jouw locatie te gaan vieren. Je zult dus nog meer klanten mogen verwelkomen!
Magic demo aanvragen kan hier
Ben je enthousiast geworden over Magic maar durf je de grote stap nog niet te wagen? Dan is het ook heel goed mogelijk om voor een demo te kiezen. Een Magic demo aanvragen zorgt ervoor dat jij voor een bepaalde periode gebruik kunt maken van het systeem, zodat je weet wat je eraan hebt en wat het voor jouw bedrijf kan betekenen. Ben je na afloop nog steeds zeer enthousiast? Dan kun je er, net als veel andere horeca ondernemingen, voor kiezen om voor een vast gebruik van Magic te kiezen. Als je nog andere vragen hebt na afloop van je proefperiode kun je daarvoor altijd bij experts terecht. Een Magic demo aanvragen is de meest slimme optie!
Meest recente berichten
- Wat is narrowcasting en hoe zet je het effectief in? september 21, 2024
- Tijdregistratie: Wat is het belang en welke tools zijn er? september 14, 2024
- Dienstverlening bij immigratie en vestiging juli 30, 2024
Pingback: where can i buy over the counter viagra
Pingback: tadalafil generic cost
Pingback: can you buy viagra over the counter in australia
Pingback: stromectol for sale amazon
Pingback: hydroxychloroquine in canada for sale
Pingback: cialis no prescription for ed
Pingback: roman ed medication
Pingback: viagra soft 50mg
Pingback: viagra otc united states
Pingback: ivermectin 3mg tablets for scabies
Pingback: ivermectin use in humans
Pingback: ivermectin for lice in humans
Pingback: clomiphene citrate prices
Pingback: cialis india price
Pingback: ivermectin prescription only
Pingback: ivermectin scabies treatment
Pingback: soolantrailen 6 mg stromectol
Pingback: ivermectin on ebay 50ml
Pingback: ivermectin pills for lice
Pingback: stromectol 6mg for humans antiparasitic
Pingback: prednisone 20 uses
Pingback: ivermectin dosage
Pingback: ivermect 1000 mg tablets
Pingback: plaquenil antimalaria price
Pingback: ivermectin us
Pingback: priligy drug interactions
Pingback: ivermectil alternatives over counter
Pingback: hydroxychloroquine stock price
Pingback: how does hydroxychloroquine work malarial
Pingback: hydroxychloroquine coronavirus study results
Pingback: hydroxychloroquine acr pdf